بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

* تبلیغات - تبادل نداریم*

توضیح «رامبد» درباره عکسش با نگار جواهریان

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ
کافه‌سینما: در روز ملی سینما، رامبد جوان عکسی از خود به همراه نگار جواهریان  در اینستاگرام‌اش منتشر کرد که بیانگر حضور آنها در جشن خانه سینما بود. اما این تصویر حواشی زیادی برای رامبد جوان و نگار جواهریان ایجاد کرد.

توضیح رامبد درباره عکس‌ با نگار جواهریان

پس از سیل کامنت‌ها پای این پست رامبد جوان که به اینستاگرام نگار جواهریان و سحر دولت‌شاهی نیز کشیده شد، عکس موردنظر از اینستاگرام رامبد جوان حذف شد . حالا و پس از یکی دو روز، رامبد جوان در اینستاگرام‌اش به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت:

«عکسى که من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش که مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى که به خاطر مدافعین و مهاجمین این عکس صورت گرفت، پاک کرد. عده‌ى اندکى شلوغ کردن که من ترسیدم و پست و عکس رو پاک کردم ولى شوخى کم نمکى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلکى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بکشن که بتونن آرومتر زندگى کنن)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
باما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی